De tweede dag.

16 januari 2015

Vanochtend om half 8 dus weer begonnen, dit keer in de roomservice, het was weer even zoeken hoe en wat maar uiteindelijk ging het wel. Net voordat het ontbijt is afgelopen werd ik aan tafel geroepen door me supervisor. Die mij vertelde dat er de 19e een aantal nieuwe obers op het schip komen en er ook weer een paar weg gaan (contract afgelopen) en dat hij mij wilde laten opleiden tot "Senior Bell Captain", je zou denken nou nou.. dat mag wat beloven maar dat valt best mee. Het komt er op neer dat ik hoofd-roomservice word, maar goed, je moet ergens beginnen. Daarbij geeft hij me ook 2 aardig dikke boekjes die ik moet gaan leren. Zit ik verdorrie 5 jaar niet meer op school,, krijg ik nog huiswerk. Buiten me 12uur werken plus nog 2 training per dag. Dat word dus al bijna kussen in de prullenbak haha. Nu heb ik weer even 2uurtjes pauze en ben net maar weer is even bij de Gym geweest. Wat niet veel voorsteld maar je kan je oefeningen met gewichten doen en evt ook op de loopband. Me spieren zijn gelijk weer lekker zuur, toch alweer te lang geleden dus :p Straks weer een training en daarna weer diner draaien en dan is de dag weer om. Vanavond zullen we vertrekken naar Australië, super vet! Dat betekend wel 3 dagen varen en we worden gewaarschuwd voor een ruige zee, dus voor alle zekerheid maar even wat anti-zeeziek pillen gehaald. :p