Hamilton Island

27 februari 2015 - Whitsunday Islands National Park, Australië

27feb2014. Vandaag zomaar weer een middagje vrij gekregen. Weer geheel onverwacht! Het was zeker een verrassing omdat we vandaag op Hamilton Island aankwamen. Waar iedereen zeer enthousiast over was omdat t eruit zag als een paradijs. Dus na me ontbijtshift snel omkleden, tas inpakken en naar de tenderboot die ons vervolgens aan land bracht. Eenmaal in de tender onderweg naar het land keek ik me ogen al uit naar t mooie landschap en de erorm mooie villa's op de heuvel tussen een hoop bomen aan het strand stonden. Toen ik aan land kwam was het nog vele male beter. T zag eruit als een giga ressort. Ipv auto's reden er overal golfwagentjes, een heleboel palmbomen en in de kleine haven een hoop dikke jachtschepen van honderdduizenden euro's, zelfs was er ook een mini vliegveld. Het was echt een paradijs. En het geen nog niet het ressort waar iedereen het over had. Waar je gratis in het zwembad kon zwemmen. Na 10 minuten lopen liep ik het ressort in. Alsnog een groot ressort met veel mensen van jong en oud. Ik liep de ingang in en vroeg aan de bali naar het zwembad. Ze wees naar buiten. Eenmaal buiten was t echt een walhalla, achter de palmbomen en bosjes verscholen, verschillende zwembaden. Van groot naar klein en zelfs met een bar in het midden van het zwembad. Om de zwembaden heen, verschillende winkels en eetgelegenheden. Na een rondje te hebben gelopen kwam ik al gauw meerdere collega's tegen die ook aan t genieten waren. De zon brandde goed en de biertjes smaakte ook weer heerlijk. Na een uurtje werd er een bel gerinkeld want het was "cocktail Happy Hour" natuurlijk laten we dat niet voorbij gaan! Beetje aan t eind van de middag na zo'n 4/5 uurtjes in de brandende zon en al half aangeschoten, besloten we maar te gaan lunchen bij een restaurantje en daarna weer de tender terug te pakken. Want om 17:30 hadden we een naamtest van de gasten, waar je minimaal 60 namen van moet weten en daarna moesten we ook nog Diner draaien. Je raad t al. Iedereen had er schijt aan, niemand had geleerd en was ook nog es aangeschoten. Oftewel de spiekbriefjes werden geschreven. Eenmaal in de tender kon je precies zien wie er had gezopen en wie niet, want de meeste mensen lagen de terug weg half te slapen en te schelden op de naamtest. Volgens mij heb ik t met behulp van spiekbriefje goed gedaan haha. De uitslag horen we nog. Ben benieuwd! De dag is nu weer om en ik ben nou best kapot. Een druk Diner gehad dus nu maar slapen. Hamilton Island, als ik later rijk ben kom ik terug een koop ik ook een mooie Villa met een jacht! Wat een paradijs! Nog 1tot1,5 week en dan in Bali. Hoop dat ik dan weer een middagje vrij heb!