dag 4

16 januari 2015

Ik heb maar bedacht dat ik niet meer elke dag iets ga plaatsen op de blog. Want niet elke dag is even interessant :p. Gister avond dus de karaoke avond gehad.. nou ik ben 5 minuten gebleven want het was bepaald niet om aan te horen en daarbij.. is vanacht de klok een uur terug gegaan voor ons dus een uurtjes langer slapen vond ik niet vervelend. Vanochtend was ik dus fris me bed uit, alleen me cabinmate vertelde mij dat me telefoon de tijd blijkbaar niet had aangepast want ik was een uur te vroeg uit bed.. dus KAK! Half werk uniform al wat ik dus snel weer uit trok om nog even van me bedje te kunnen genieten. Vervolgens begon de werkdag weer. Wat niet heel plezierig is want het schip gaat tekeer als een idioot door de hogen golven. De gasten klagen zelfs dat ze zeeziek worden, wat ik snap want hun slapen vanaf 4e verdieping tot de 10e verdieping en vooral de 10e verdieping echt geen grapje is want je vliegt letterlijk door de boot heen met groot dienblad vol met borden. Maaar ondertussen bestellen ze nog wel pizza's hamburgers en gebakken eieren met spek.. want dat helpt tegen zeeziek?? Hahaha k wil niet weten hoeveel er na dat ontbijt boven de wc hebben gehangen :p ik heb tot nu toe eigenlijk niet veel meer te vertellen. Ik ga even wat foto's uploaden en dat zal ik over een paar dagen wel weer iets poste! Ik kan wel zeggen dat ik me nog steeds vermaak, ondanks de lange dagen, maar aan de andere kant, wat moet je anders doen.. maken er gewoon een feestje van tijdens het werk! Ik hoop als we eenmaal in Australië zijn dat we dan aan land mogen voor een dagje. In ieder geval hoorde ik wel dat over een paar maanden we overnachten in Australië om te tanken ofzoiets. Dus dan kan iedereen van het schip op naar de club en gettin wasted! Hahaha :p tot de volgende post!